دخترک دریا

از دیدن هیچ چیز در این مکان تعجب نکنید ...!

دخترک دریا

از دیدن هیچ چیز در این مکان تعجب نکنید ...!

دختر های وبلاگستان ...!

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ق.ظ

خیلی خیلی خیلی عجیب است!

چه چیزی؟

اینکه من بهترین دوستهای زندگی ام را توی اینترنت پیدا کرده ام!

از عشق زندگی ام که بهترین دوست من است نمی گویم!!! 

از ندا میگویم!!!

دختری که نزدیک 60 تا دوست مشترک توی فیسبوک داشتیم و یکهو همدیگر را اتفاقی توی بلاگفا دیدیم و نتیجه شد یک دوستی عمیق و دوست داشتنی!!!

حالا ندا کسی است که به اندازه ی خودم دوستش دارم ... شریک غم و غصه های من ... شریک خنده های من...! 

یک دوست واقعی که توی دنیای مجازی پیدایش کردم و حالا وجود نکبتش را تنگ در آغوش گرفته ام مبادا بوی گندش را از من دور کند :))) سیمکش دوست داشتنی من :دی 


و اخیرا دوستی اضافه شده که خیلییییییییییییی وقت است وبلاگش را میخوانم...!

روزانه مینوشت اوایل...!

دختری از اردی بهشت ... !

دختری که توی تهران زندگی میکند و یکبار هم ندیدمش!!! اما مدتهاست توی اینستا و وبلاگش میشناسمش!

نمیدانم چطور شد که چند تا فیلم ناقابل باعث شدند یک دوستی تلگرامی عمیق بینمان شکل بگیرد!!!

به جرات میگویم 99 درصد ندا و اردی شبیه هم اند و همین مشترکیاتشان را دوست دارم!

اردی هم پاک است و معصوم ... به دور از جنجال ها و بی رحمی های دنیا بوده و شدیداً دراماتیک است!دوست داشتنی و دوست داشتنی و دوست داشتنی ...! 

کسی که با دیدن فیلمهای هیجانی هم می ترسد ...!!!

حالا من دو تا دوست خوب دارم که توی وبلاگستان پیدایشان کرده ام ...

از ندای ... (جای خالی را با کلمه نامناسب پر کنید)که بگذریم ... 

الحق ولانصافففففففففف اردی دختر ماهیست ...! :دی

همین دیگر ... آمده بودم یک پست بگذارم ادای وبلاگنویسها را در بیاورم که مثلا مخاطب زیاد دارند ... :))) دیر به دیر مینویسند کلاس میگذارند ... !

با تشکر از توجه شما تا دیداری دیگر بدرود :دی


۹۴/۰۶/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
توپولو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">