دخترک دریا

از دیدن هیچ چیز در این مکان تعجب نکنید ...!

دخترک دریا

از دیدن هیچ چیز در این مکان تعجب نکنید ...!

من چقدر خوشبختم ...!

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۹ ب.ظ

موقع امتحاناته ! 

پایان نامه که از بیخ عربم!(باز خوبه وقت رو 'خریدم') !

بلاگفای مسخره و احمق هم که بسته شده و من مطمئنم هرگز دیگه به بلاگفا بر نمی گردم ! 

یه پرونده و دوتا پروژه هم مونده رو دستم ...!

الان در ایده آل ترین حالت ممکن نشستم و دارم اینا رو می نویسم!!! 

همه چی آرومه ... من چقدر خوشبختم !!! 


نظرات  (۲)

پلکی بزنی همه چیز گذشته است ...
فقط کمی پلک اذیت می شود !!!
بده من پایان نامت رو بنویسم بیست بگیری :-D
پاسخ:
:)))) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">